2 Nisan 2009 Perşembe

Imagine Cup '09 heyecanı artıyor.

Microsoft bu sene beni çok heyecanlandırdı .. sanırım surface'i bu sene tanımamdan da olabilir ya da win 7'ı kullanmam ve ardındaki memnuniyetim..
Herneyse konumuz malum Imagine Cup '09 EGYPT..
Bu sene Imagine Cup Türkiye Finallerine yine T.C. Beykent Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Kulübü ve Mat-Com kulübü olarak gidiyoruz(: (seyirci olarak )

Bizimle beraber gelmek isteyenlerde olursa memnuniyetle arkadaş ekibimize katılabilirler(:

Yalnız imagine cup ile ilgili şuna değinmek istiyorum öğrenciler yarışmaya katılmaktan çekiniyorlar.
Aslında çok yanlış bir tavır çünkü bilgisine güvenmeyen arkadaşlar zaten Microsoft bünyesindeki kaliteli uzmanlardan her türlü yardımı ve desteği alıyor.Üstelik mükemmel samimi bir ortamda kendinizi geliştirme imkanı buluyorsunuz yarışmada derece bile yapamamanız sizi fazla üzmeyecektir kazandıklarınızın yanında diye düşünüyorum (:
Şunuda sorabilirsiniz siz niye katılmıyorsunuz .. Biz Imagine Cup 2010'da katılmayı düşünüyoruz ve bu yönde ekibimiz çalışıyor.Ama yinede kişisel görüşüm tabiki bu sene de ekip arkadaşlarımla beraber katılmak isterdim..

Lütfen çekinmeyin.Imagine Cup Microsoft'un gerçekten öğrencler için mükemmel fırsatlar sunuyor.Derece alamasanız bile.

Finallerde görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder