8 Temmuz 2009 Çarşamba

Imagine Cup '09'a yolculuk:)

Merhabalar.. Sonunda Imagine Cup heyecanını rahat bir şekilde anlatabileceğim bir bilgisayara kavuştum:)..

Bu blog postunda "Embedded Development" kategorisinde bizi temsil eden AST ekibindeki arkadaşların ve Microsoft Türkiye ekibinin ısrarlı ve sabırlı bir şekilde (birazda uykusuz) yardım etmesinden bahsetmek istiyorum.

İlk önce ekibimizi bir tanıyalım :)
AST olan ekibimiz lise yıllarından itibaren tanışmakta olup takım isimleride burdan gelmekte (Arka Sıra Tetratları )

Dörtlümüz gerçek anlamda proje geliştirme ruhunu ve dsiplinini izleyicilere hissettirebilmekte ki,Showcase'de ilgi görmelerinin nedenlerinden bir kaçı bunlar diye düşünüyorum.


neyse projelerle ilgili detayları diğer postlarda belirteceğim için bu postun amacından şaşmamak istiyorum.
AST ekibinin başına gelen olay birazcık talihsizlik gibi gözükebilir fakat arkadaşlarımız Ms Türkiye ekibininde yardımıyla fazla stres yaşamadan sorunu çözdü:)
peki sorun neydi?
Dünya finallerine gelen ekibimizin projeleriyle ilgili bir parçası havalimanında kaldı.Sebebi "bavulların" uçağa " teknik bir nedenden" dolayı ulaştırılamamış olması.

Durum fark edildiğinde AST takımına "Siz projenize ve sunumunuza odaklanın her türlü sorunu biz hallederiz" diyen Sayın Mehmet TUNÇKANAT gerekli motivasyonu sağlayıp gece gerekli malzemenin ulaşabilmesi için Microsoft Türkiye ekibiyle iletişime geçip gerekli ekipmanın Mısır'a gönderilmesini sağladı.(Embedded Ekibi -Keşke bizde onlara bir teşekkür gönderebilseydik - sözünü hatırlayıp onlar adına online teşekkür ediyorum :) )

Ayrıca AST takımı son çalışmalarında yaşadığı sorunları düşünmeden devam edip projeyi tekrar çizip yeni rütuşlarını yapmaya devam etti.

Detayları ilerleyen zamanlarda video olarak direk ekibimizden göreceğinizi umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder