28 Temmuz 2009 Salı

Ekipler Çalışmaya Başladı:)

Merhaba.
Umuyorum ki Imagine Cup 2010'a katılmak isteyen arkadaşlar ekipleriyle artık bişeyleri kararlaştırmış araştırmalara başlamıştır.

Benim bildiğim şuanda AST ekibi bu sefer yine geçtiğimiz finallerdeki gibi kaliteli bir projeyle katılmaya hazırlanıyor ama sanırım karar aşamasındalar bu biraz magazinel gibi oldu ama neyse:)

Selçuk Üniversitesi Bilgisayar programcılığı okuyan bir arkadaşımızda kendi ekipleriyle bir-iki çalışma yaptıkları duyumları aldım.

Bende arkadaşlarımla daha bu gün(28.07.2009:) ) yaklaşık 3 saat süren bir görüşme yaptık ve ciddi bir ilerleme kaydettik.Dünde Digital Media kategorisi için bir kaç arkadaşla görüştüm.

Bu arada şunu belirtmek istiyorum gözlemlediğim kadarıyla,
Imagine cup'a katılmak isteyen ekip üyeleri zaman geçtikte katılmaktan vazgeçiyor.
Bunun iki sebebi olabilir güven eksikliği( bu konuda sağ tarafda bulabileceğiniz"Imagine Cup hakkında herşey" başlıklı röportajı okumanızı öneriyorum.Çünkü o röportajda yarışma sırasında öğrenmeniz gerekenleri öğrendiğiniz vurgulanıyor.Microsoft Türkiye ekibininde yardımlarını unutmamak lazım.

İkinci neden ise sanırım olmayacağına inanıyorlar:S aslında tabi ilk nedene dayanıyor bu da ama tavsiyem "bi' deneyin" :) çünkü ne zaman nasıl parlıyacağınız belli olmaz:)

Kendi ekip çalışmalarınızı, ekip üyelerinin sorunlarını paylaşmak isterseniz sağ tarafdaki e-posta gönderme seçeğini kullanabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder